سنگ مرمریت دهبید شایان


سنگ مرمریت دهبید شایان

سنگ دهبید که با اسم کرم مارفیل هم شناخته می شود یکی از پرکاربرد ترین سنگ هایی است که برای نمای داخل ساختمان و کف استفاده میشود . این سنگ با زیبایی منحصر به فرد و رنگ کرم و زیبایش با طرح حداقلی و سطح صاف و مقاومت به نسبت خوب این سنگ باعث شده در بازار  های داخلی و به خصوص در بازار های خارجی مشتری های زیادی پیدا کند به صورتی که حتی خیلی از افراد خارجی حاضرند کوپ  این سنگ را بخرند و فرآوری کنند. این سنگ سورت های مختلفی دارد که این سورت ها شامل خط هایی با رنگ قرمز ، قهوه ای و هاله هایی از گل یخ می باشد.

سنگ مرمریت دهبید شایان

 

کاربرد سنگ مرمریت دهبید شایان

یکی از مصارف سنگ مرمریت دهبید شایان در ضخامت بالا در ساخت پله هست.

کاربرد عمده این سنگ به دلیل سطح براق و صیقلی آن در کف ساختمان است که زیبایی ساختمان را چندین برابر می کند .

فضای داخلی و کف میتواند در کف منزل و راهرو ها و لابی باشد.

سنگ مرمریت دهبید شایان

عوامل موثر بر قیمت مرمریت دهبید

ابعاد و ضخامت این سنگ یکی از عواملی است که در قیمت این سنگ تاثیر گذار است و یکی از عوامل مهمی که در قیمت این سنگ موثر است درجه و کیفیت فرآوری سنگ است که قیمت این سنگ را مشخص میکند ما در مجموعه سنگ دهبید با بهترین و به روزترین دستگاه ها و بهترین متریال فرآوری سنگ را انجام میدهیم.

 

نحوه خرید مرمریت دهبید

ما در مجموعه سنگ دهبید با توجه به تعهداتی که نسبت به مشتری داریم سنگ را با بهترین متریال فرآوری و تولید میکنیم و اینکه خود ما تولید کننده هستیم باعث میشود قیمت ما نسبت به سایر رقبا مناسب تر باشد . پس میتوانید سنگ مرمریت دهبید شایان را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در سایز ها و سورت های مختلف تهیه کنید.

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با مشاوران ما در بخش فروش مجموعه ارتباط برقرار کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *