مرمریت پرشین سیلک

سنگ پرشین سیلک جزو سنگ های شناخته شده ایران میباشد که از دیرباز تاکنون طرفداران بسیاری دارد. این محصول جزو دسته سنگ های مرمریت قرار میگیرد و زمینه ای خاکستری و طوسی دارد که در بازار در دو نوع تیره و روشن یافت میشود . سنگ های مرمریت اسلب پرشین سیلک روشن دارای قیمت بالاتری نسبت به همزاد تیره خود هستند . این سنگ از چندین معدن استخراج میشود و به صورت اسلب و فرشی بیشتر به بازار عرضه میشود .

معادن این محصول بیات و هاشمی هستند . سنگ های اسلب پرشین سیلک دارای ویژگی های متنوعی هستند ولی دو دلیل برای تقاضای زیاد آن وجود دارد که اولین آن قیمت بسیار پائین و دلیل دوم یکنواختی و یکدست نبودن سنگ میباشد . یکنواخت نبودن پرشین سیلک بعد از اجرا به عنوان سنگ کف بسیار زیبا و منحصر به فرد به چشم می آبد . این محصول به عنوان سنگ پله و سنگ کف بیشتر در ساختمان ها استفاده میشود و از کیفیت بسیار بالائی برخوردار است به گونه ای که سنگ های پله آن در مرور زمان دچار کمترین آسیب میشوند .

یکدست بودن سنگ های پرشین سیلک در قیمت گذاری آن ها بسیار مهم میباشد . صادرات این محصول بیشتر به صورت کوپ و خام به کشور های دیگر میباشد . این محصول در بسیاری از پروژه های لوکس و مدرن مورد استفاده قرار گرفته است و مورد توجه همیشگی معماران و دیزاینر ها بوده است .

 
 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *