مرمریت دهبید اسپایدر مشکی

مرمریت دهبید اسپایدر دارای تم رنگی مشکی همراه با خطوط و رگه های اسپایدری می باشد. این سنگ را می توان یکی از زیباترین سنگ های مرمریت تیره رنگ به حساب آورد. این سنگ در دو رنگ مشکی و قهوه ای سوخته در سورت های کم خط و پر خط موجود است. 
سنگ مرمریت دهبید اسپایدر یکی از انواع سنگ های مرمریت است که توسط بازرگانی هویدا به عنوان سنگ صادراتی تولید و عرضه می شود. ویژگی های بسیار خوب این سنگ باعث محبوبیت آن در بین طراحان و سازندگان شده است.

این سنگ جذب آب بسیار پایینی دارد و می توان از آن در قسمت های مرطوب مانند سرویس های بهداشتی و یا حمام ها استفاده نمود. مرمریت اسپایدر از استحکام بسیار خوب و تراکم بالایی برخوردار است و در دسته سنگ های با کیفیت قرار دارد.
مرمریت مشکی اسپایدر ساب پذیری فوق العاده خوبی دارد. سطح صیقلی و براق این سنگ سبب می شود تا با استفاده از آن در قسمت های مختلف ساختمان، زیبایی چشم گیری به محیط اطراف خود ببخشد.
طرح و نقش این سنگ منحصر به فرد است و جزء سنگ های خاص در دنیا محسوب می شود. مرمریت اسپایدر مقاومت سایشی بسیار بالایی دارد و می توان از آن در قسمت های پر رفت و آمد نیز استفاده نمود.
یکی از قابلیت های خوب این سنگ، فرآوری در ابعاد بزرگ و سایز های اسلب می باشد. با استفاده از توری های فایبر مش، مقاومت سنگ را افزایش می دهند تا در هنگام حمل و نقل، سنگ آسیب نبیند. با این حال مرمریت اسپایدر از مقاومت خوبی در برابر فشار و ضربه برخوردار است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *